مرتب کردن دندان

ارتودنسی ثابت,ارتودنسی متحرک,متخصص ردیف کردن دندان,طرح لبخند

مرتب کردن دندان

ارتودنسی ثابت,ارتودنسی متحرک,متخصص ردیف کردن دندان,طرح لبخند

طرح لبخند در افراد مختلف

طرح لبخند افراد

زیباترین تصویر انسان در هنگام لبخند نقش می بندد، که رابطه مستقیم با رنگ، فرم و سایز دندان ها و طرح لبخند او دارد. بدرنگی، پوسیدگی های متعدد و سایز ناهمگون دندان ها حس خوب خندیدن را از شخص می گیرد و در طرح لبخند او نقش بسزایی دارد. امروزه تکنولوژی موجود در علم دندانپزشکی آرامش را در حین لبخند زدن به اشخاص هدیه داده است. یکی از این تکنیک ها بهره گیری از لامینت دندان ونیر پرسلاین می باشد که در بالاترین حد زیبایی و دوام و کمترین میزان آسیب به بافت های دندان، زیبایی را در حداقل زمان به بیماران بر می کند.

لامینت ونیر دارای استحکام بالا می باشد، ظاهر طبیعی دارد و نسبت به لک شدن مقاوم است. به این ترتیب لمینت(فیسینگ دندان) می تواند طرح لبخند و ظاهر دندان های شکسته، تغییر رنگ داده، و نیز دارای فرسایش و آسیب را اصلاح کند. لامینت ونیر معمولاً از پرسلاین ساخته می شود و در واقع می تواند ساختار دندان را با باندینگ یا لامینت کردن آن تقویت کند. لامینت ونیر همچنین می تواند به صاف کردن دندان هایی کمک کند که دارای مقداری انحراف یا کجی دندان هستند. لمینت ونیر یک جایگزین عالی برای روکش دندان در برخی شرایط خاص اصلاح طرح لبخند است. لمینت ونیر یک روش درمانی دارای سطح محافظه کاری بیشتر برای تغییر ظاهر و رنگ دندان می باشد. به این ترتیب لامینت دندان می تواند تغییر رنگ یا هر گونه آسیب وارد شده به دندان را پنهان کند. لمینت ونیر برای سال های طولانی دوام و ماندگاری دارد و می تواند بطور مشخص طرح لبخند شما را بهبود بخشد.

یکی از شایع ترین کاستی های لمینیت پرسلاین و فیسینگ دندان در افراد با فک های قوی شکستگی آن است که با پیشرفت علم دندانپزشکی ، روکش ها و لمینیت های مقاوم شده با Lithium Disilicate راه حل این مشکل می باشد.

untitled-1

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.